środa

Jak działa urok miłosny


W przypadku uroku miłosnego na konkretną osobę mówiąc wprost wkłada on nas do głowy osoby, na którą stosowany jest urok. Osoba taka dużo zaczyna o nas myśleć, przypominać sobie często wydarzenia z przeszłości oraz co najważniejsze myśli na nasz temat kojarzą sie takiej osobie z czymś przyjemnym, często wręcz ze stanem euforycznym, co natomiast powoduje, że osoba taka zaczyna tęsknić i dąrzyć do kontaktu.
Działanie uroku miłosnego powoduje również "dziwne" przypadki oraz "przypadkowe" spotkania mające na celu połączenie dwóch osób. Praktyczne jest to silniejsza wersja sytuacji, kiedy myślimy o dawno nie widzianej osobie i nagle "przypadkowo" ją spotykamy.

Wbrew pozorom urok miłosny ogólny mocno różni się w swoim działaniu od uroku na konkretną osobę. Osoba będąca pod wpływem takiego uroku emanuje energią oraz przyciąga do siebie ludzi jak magnes. Spotykając taką osobę, bardzo dobrze czujemy się w jej towarzystwie i chcemy, aby te chwile trwały jak najdłużej. Próbując szukać naukowego wyjaśnienia takiego stanu, możnaby stwierdzić, iż osoba taka wydziela gigantyczne dawki feromonów, chociaż jest to energia zupełnie inna, której w żaden znany sposób nie można zbadać. Przykładem działania tego uroku, może być sytuacja, kiedy wtajemy rano, słońce świeci a my jesteśmy niesamowicie szczęśliwi, wtedy wszystko nam się udaje a ludzie wokół są dla nas szczególnie mili. Osoby będące pod wpływem ogólnego uroku miłosnego emanują przez cały czas taką właśnie energią, tylko że ze zwielokrotnioną siłą.
Próbując to wyjaśnić jednym zdaniem:

"Uśmiechnij się do świata, a świat uśmiechnie się do Ciebie" :)

Tak więc sami działajmy magicznie i jak najwięcej się uśmiechajmy :)

12 komentarzy:

  1. Witaj,

    mam 18 lat, nazywam się Agnieszka, ostatnio próbowałam związać się z jednym chłopakiem, ale on mi powiedział, że jestem brzydka głupia i mnie nie chce. Płakałam przez niego przez 3 dni. Czy możesz mi pomóc go w sobie rozkochać?

    Smutna Aga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agnieszko!!!
      Po tym co napisałaś mogę powiedzieć tylko jedno ten chłopak nie myśli głową tylko inną częścią ciała i cytując jego słowa on szuka piękności najlepiej księżniczki mającej spory majątek więc od takich trzymaj się z dala.

      Usuń
  2. Hey Artur ! Pomoz mi odzyskac osobę ktorą kocham... Zostawiam emaila n-barr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Pana. Prosze o kontakt w sprawie uroku milosnego na konkretna osobe. Moj adres email: kafemn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak skontaktować się z Panem?, cisza na emailach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Arturze proszę POMOC MI ODZYSKAĆ MOJĄ WIELKĄ MIŁOŚĆ NIE UMIEM ZYĆ BEZ MOJEGO UKOCHANEGO

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Artur że proszę o pomoc mi odzyskać mają wielką miłość życia bez niej życie traci sens .

    OdpowiedzUsuń
  7. witam Panie Arturze.
    Prosze o pomoc w odzyskaniu mojej milosci.Jak moge sie z Panem skontaktowac?
    Moj @ to...
    emerald5@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąż odszedł z domu ma kochankę, chciałabym aby znów wrócił do domu do mnie i dzieci abyśmy znowu tworzyli rodzinę. Bardzo proszę o kontakt w celu odzyskania męża. Moj e.mail to asik54@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o pomoc w odzyskaniu ukochanego męża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chce odzyskać nazawsze Czesława żeby odbieral.moje telefony a sam ciągle wydzwaniac do mnie i niemoc żyć bezemnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę błagam o pomoc w odzyskaniu mojego meza

    OdpowiedzUsuń