czwartek

Spętanie miłosne


Jak sama nazwa wskazuje spętanie miłosne przywiązuje do nas wybraną osobę na poziomie emocjonalnym. W odróżnieniu od uroku miłosnego działanie spętania jest całkowicie sztuczne, osoba taka odczuwa poczucie emocjonalnej bliskości z nami. O ile urok pakuje nas w pozytywny sposób do głowy drugiej osoby, o tyle w przypadku spętania osoba chce być z nami, choć sama tak naprawdę nie wie dlaczego, ponieważ włożono jej do głowy informacje " masz być z nim"  i kropka. Dlatego związki powstałe w wyniku spętania miłosnego wybranka oparte są na ciągłych kłótniach oraz nieporozumieniach. Jak źle w takim związku by się nie działo osoba spętana będzie trwać przy swoim partnerze nawet w przypadku kiedy w jej głowie będzie pełno nienawiści do naszej osoby. Starając się to wytłumaczyć osoba spętana zachowuje się jak narkoman, który zdaje sobie sprawę z tego, iż niszczą go narkotyki, ale i tak musi sięgnąć po kolejną porcję. Niestety najgorsze co może być w takim przypadku to fakt iż, część osób zajmujących się rytuałem spętania przywołuje byt niematerialny, celem przyczepienia go do osoby na którą wykonywany jest rytuał, a skutki takiego działania potrafią być naprawdę tragiczne ....

6 komentarzy:

  1. Czy na osobę juz zonata tez działa taki rytuar w sensie ze ma odejść od żony i kogoś innego pokochać

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy na osobę żonaty w sensie ze ma zostawić żonę i mnie pokochać jak jesteśmy razem po kryjomu działa też takie spentanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce to zrobić jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopak mojej koleżanki mnie nie kocha a ja chce z nim byc co mam zrobić rzeby mnie pokochał

    OdpowiedzUsuń