sobota

O MNIE

Witam wszystkich, na początku spróbuje się przedstawić i opowiedzieć kilka zdań o sobie. Nazywam się Artur, mam 27 lat, magią interesuje się od 11 lat a jej praktycznym wykorzystaniem zajmuje się od 9 lat. Moja histori była z pewnością taka sama jak większości osób szukających tego typu informacji w internecie, nieszczęśliwie zakochany, próbowałem wszystkiego łącznie z wróżkami itp. niestety bez powodzenia :( z czasem uczucie przeszło na inną osobę, jednak ciekawość magią pozostała. 
Z czasem wszystko zaczęło nabierać tempa, wyszukiwanie niedostępnych książek, medytacje rytuały itp. Streszczając się, do tej pory wykonałem ponad 50 rytuałów miłosnych, z czego tylko 7 nie zakończyło się pełnym sukcesem. Nie jestem jakąś starszą Panią ze wschodniej Polski, ani kimś kogo wyobrażacie sobie Państwo jako osobę rzucającą uroki, ale znam się na tym co robię. Wiem, że tekst ten nie zabrzmiał zachęcająco, ale nie mam zamiaru opowiadać bajek, tylko chcę pozostać całkowicie uczciwym z Państwem. Aby udowodnić, że to nie są żarty mogę zainteresowanym osobom ujawnić moje pełne dane personalne itp. Cóż więcej migę napisać, jedynie zachęcić do skorzystania z oferty i osobistego przekonania się o skuteczności. W każdym przypadku indywidualnie dobieram rytuał oraz jego moc.

47 komentarzy:

  1. Proszę o e mail na gadus2345@wp.pl chce skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież macie adres podany z boku art1986@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam poproszę o meila chce skorzystać Agnieszka.gajdka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo za wszystko dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o pomoc.i podaje maila ananowak285@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje i z czystym sumieniem mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  7. damian19kj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i bardzo proszę o kontakt na email wisnie_1970@o2.pl jestem zainteresowana pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. witam proszę o kontakt joanna-gorycka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowiłem spróbować, czas pokaze czy zadziałają o efektwch poinformuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam proszę o kontakt szymanska.eva@gmail . com

    OdpowiedzUsuń
  13. Działa, jeżeli ktoś chce poznać szczegóły andziaxxx@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam proszę o kontakt joannatereszczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Proszę o kontakt na adres ania.korona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze o informacje jak sie z panem skontaktowac agurka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. też proszę o kontakt meggie55555@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Postanowiłam wszystko postawić na jedną kartę i zaufałam Panu Arturowi. Przypadek mój jest beznadziejny. Wierzę w to, iż Pan Artur mi pomoże. Za jakiś czas napiszę o efektach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o kontakt. Jakiś namiar na Pana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o kontakt. Jakiś namiar na Pana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam ..bardzo mi zależy na tej osobie.Mieliśmy szanse być blisko bardzo blisko siebie..Nie wiem a może wiem dlaczego sie rozstalismy i wrocilam tam skad wyszlam..Wiem.ze rozbudzilismy nasze serca i wiem.ze mnie pokochal..ale sie boi zaangazowac..bo wolal byc sam.Teraz na odległość nie mogę nic od siebie mu dac..póki sam nie zdecyduje o sobie i czy chce .Juz glupia jestem .Postanowilam ze czas da odpowiedz..A moze zatrze slad po naszej milosci i po nas samych.Ale jak On nie jest gotowy na związek..to nikt i nic nie pomoże..A moze jednak Pan?Prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  22. PROSZĘ O KONTAKT, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o inf jak długo czeka się na efekty rytuału jeśli oczywiście się wogole uda oraz co Panu potrzebne do takiego rytuału oraz jaka cena

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszęo inf jak długo czeka się na rezultaty uroku jaka cena i co jest potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam. Proszę Pana o kontakt. Pilnie Potrzebuję Pana pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o kontakt, jestem zainteresowana rytualem

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogę polecić, ponieważ rytuały u pana Artura działają, a dokładniej mam na myśli rytuał krwi. Chłopak wróciła mimo, że minęło 4 miesiące od rozstania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak mogę vsie skontaktować? Prosze onpomon mój email hannam6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o kontakt dana0305@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam proszę o kontakt emila880509@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Panie Arturze bardzo jestem zdesperowana i potrzebuje Pana pomocy. Błagam o kontakt

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę o kontak: iiwona807@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Czy mogę prosić o kontakt?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, proszę o kontakt w sprawie najsilniejszego rytuału miłosnego żeby odzyskać osobę na której mi mega zależy. Email anna.pydabuszczak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosze o kontakt chce skorzystać
    adel81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń